NÄSTA JUL

Även om denna jul inte är i närheten av över så sitter jag redan nu & planerar inför nästa.. Ska fjäska för Petter och se om inte vi kan försöka inhandla lite julgrejer när dom reas ut!

Det som behövs inhandlas är;
  • Nya julgranskulor, glitter och lite annat fint att ha i granen.
  • Julgardiner till både kök & vardagsrum.
  • Två stycken julstjärnor/ljusstakar till köket.
  • Pynt att ha på framsidan (om vi nu hinner fixa till en liten veranda under våren/sommar).
  • En ny ljusstake till Ludwigs rum.
  • Juldukar.
  • Mer julpynt rent allmänt! Tomtar, dekorationer, adventsljusstake osv.
  • En korg till julgranen samt en matta att ha under.
Anledningen till att jag redan nu planerar är för att jag verkligen inte får någon julkänsla alls, trots att jag verkligen ansträngt mig för att få till det.. Så nästa jul, när även Ludwig förstår lite mer så vill jag verkligen få den där härliga känslan av att det just är jul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0