LONG TIME AGO

Nej, det här med att blogga är jag nog inte världsbäst på. Dock ser ju mina dagar väldigt likadana ut för det mesta. Vi kliver upp, äter frukost, leker, tar en promenad ibland, träffar någon vän, är på öppna förskolan osv osv.. Livet är ju inte så spännande som föräldraledig alla gånger! 

Denna helg har varit supermysig! I fredags var jag till jobbet en sväng för ett medarbetarsamtal. Längtar faktiskt en del till att börja jobba igen, samtidigt är jag så stressad över att Ludwig ska börja på förskolan.. Efter samtalet åkte vi en sväng till Västerås. Ludwig och Petter fick sig en varsin innebandyklubba! 
Igår var vi bara hemma, vi städade, rensade lite & möblerade om gästrummet. Alltså vilken skillnad det kan bli i ett rum bara genom att flytta runt samma möbler som stått därinne tidigare!! 
Idag har vi varit ute en liten sväng, men den blåsten som var gjorde att Ludwig bara grät, så blev en kort stund bara.. Nu på eftermiddagen kom syster Mari med familj, mamma & min syster sari. Blev fika och massa prat om allt och inget.

Nu laddar vi upp för en ny vecka! Imorgon kommer Emma & Lykke hit för att leka och till helgen åker vi till kloten! Ska se om vi hinner åka och inhandla lite varma kläder innan det! 

(null)
Klippte av mig håret förra veckan! I slutet av november ska jag färga det! Nu är nästan allt min egen färg & jag gillar den, MEN! Jag känner mig alldeles för mörk. Så blir en liten uppfräschning då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0