JAG KAN INTE SOVA

Åh.. Jag är trött, jättetrött! Men har svårt att komma ner i varv. Jag kommer på så mycket saker jag vill köpa när vi åker till Ullared så jag skriver om min shoppinglista hela tiden, främst för att veta vad det är jag tänkt med grejerna jag vill ha. Så jag kan inte bara skriva "lampa", för då kommer jag stå där & helt ha tappat vad det är för lampa jag ska, på min lista är allt väldigt utförligt som typ "lampa till tv-bänken", "spegel till vittsjöhyllan" osv. 

Fick en idé nu under kvällen som jag ska diskutera med Petter. Vi har en vägg i vardagsrummet som är tom, där kom jag på en idé vad vill göra & som jag tror kan bli rätt bra när allt är på plats! Hoppas bara han tror på det också.

Nej, nu ska jag försöka att sova så man är pigg för en arbetsdag och APT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0