TID FÖR SIG SJÄLV

Just nu sitter jag i soffan, njuter av att vara helt själv en stund! 
Petter jobbar, Ludwig sover & jag har passat på att ta hand om mig lite grann. Färgat ögonbrynen & haft en "pormask-mask" 

Hur mycket jag än älskar min familj, hur mycket jag än älskar att spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med dom, så älskar jag även att kunna få en stund för mig själv. Göra någonting jag tycker om, rå om mig själv och bara få vara. För det tror jag att alla behöver, oavsett om man har barn eller inte, oavsett om man har en partner eller inte. 
Så det har jag pysslar med efter att Ludwig somnat. 

(null)
Blir att införskaffa sig fler av dessa masker när vi åker till Ullared! Är nämligen där dom är köpta för snart ett år sedan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0