UPP&NER

Den här dagen har verkligen varit upp och ner, både fysiskt och psykiskt. Gårdagen tog verkligen stryk på psyket och jag har bara känt mig sådär otroligt trött i huvudet hela dagen.. 
Utöver det så har min förkylning blivit värre och jag känner mig sjukt hängig. Men snart är det helg så jag kämpar på i alla fall!

Slutade tidigt idag och när vi kom hem från jobb och förskola så gjorde vi iordning lite mellanmål, tog med oss en filt och satte oss ute på gräsmattan för att äta. Det var otroligt skönt ute och vi var ute i nästan två timmar! Vi hann med att lek och lite andra nödvändigheter. 
Vi åkte även en sväng till Hallstahammar med mamma för att handla lite. Vi passade på att gå in på Ica för att köpa bagels, det är ju alltså så sjukt gott! 

(null)
Dom där två!! Tänk vad jag älskar just dom där två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0