LIVET

Åh vilken underbar dag vi har hade! Eller ja, vi har ju egentligen haft ett par underbara dagar. 

Idag startade vi dagen med en riktigt grym frukost!! Efter frukosten åkte vi en sväng till Västerås för att köpa en cykelstol till Ludwig. Till vår överraskning så hade XXL 20% rabatt på allt, så stolen blev billigare än vad vi tänkt oss. Jag fick även med mig ett par nya träningsskor, ett par otroligt sköna och snygga Nike skor. När vi var klara åkte vi raka vägen hem för att montera stolen på min cykel & sen tog vi oss en cykeltur hem till mamma. När vi kom dit gjorde mamma iordning lite mat, lövbiffsroullader!! Det var otroligt gott & om inte annat väldigt skönt att slippa laga mat idag.
Efter maten gick vi ut en stund, dela för att leka lite och dels för att prova cykla med Ludwig för att se om han gillade det. Kan säga såhär, han skrattade så han kikna.

Vi cyklade hemåt efter en stund och fortsatte vara ute på tomten. Det blev lite fotboll, lek i sandlådan och så satte vi upp Ludwigs gunga igen. Jag älskar verkligen såna här dagar!!
Om vädret tillåter imorgon tänkte jag försöka flytta på våra pallkragar och rensa lite utomhus.

(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0