SNART ÄR DET HELG

Det är alltså redan torsdag och jag har en kort dag på jobbet! Slutar redan 13.15! Torsdagar går alltid så otroligt fort tycker jag.

Efter jobbet ska jag hämta Ludwig & då åker vi direkt hem för att väcka Petter. Idag ska vi nämligen åka en sväng till Västerås för att köpa ytterkläder till Ludwig och köpa en cykel åt mig!! Nu när våren verkar vara på ingång ska jag börja cykla till jobbet istället så när cykeln är köpt behöver vi köpa en cykelsits och hjälm till Ludwig också!
Efter västeråstrippen så har vi inga direkta planer för dagen. Rätt skönt då Ludwig vaknat väldigt tidigt två dagar i rad nu! 

Imorgon ska Ludwig få sova hemma hos mamma! Det bestämde vi förra helgen efter att hon varit hos oss & Ludwig försökte börja klä på sig skor och jacka när hon skulle åka hem. Han blev så ledsen när han inte kunde följa med! Dom är verkligen bästa vänner dom två.
IOM att han sover där så ska jag & Petter försöka hitta på något bara vi, vad det blir.. Det visar sig imorgon helt enkelt!

(null)
(null)
Bilderna är lånade från BILTEMA

Någon av dessa cyklar tror jag det blir! Lutar mest åt den turkosa då jag velat ha den sen jag såg den första gången! Tycker den är så otroligt gullig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0