TAPPAT ALLT VAD HETER INREDNING

Jag har ju verkligen ett intresse för inredning, men på senaste tiden har jag tappat det. Får inte till det alls längre & jag blir bara irriterad när jag försöker..

Jag önskar att jag kunde hitta tillbaka, att jag verkligen kunde få upp det där intresset och framförallt tycka att det är kul igen.
Men sen är det såna där småsaker eller kanske större saker som jag tror måste fixas för att jag ska hitta tillbaka. Typ måla/tapetsera vardagsrummet till en färg jag trivs bättre med. Renovera köket & kanske framförallt få in lite nya möbler. 
Känns allt som oftast som att jag bara ställer upp massa "skit" lite här och var bara för att det ska finnas något. Tips på hur jag hittar tillbaka till att tycka det är kul?! 

(null)
Nu under kvällen har jag iaf plockat lite & ställt iordning saker på två av våra hyllor/skåp. Men blir verkligen inte nöjd!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0