NÄR MAN ÄR SÅ TRÖTT

Usch! Var en fruktansvärt lång dag igår så när jag höll på att somna på soffan vid halv tio med tända ljus bestämde jag mig för att det kanske var dags att sova.. Innan jag skulle bränna ner huset menar jag!
Jobbade först från nio till kvart i sex, sen hade vi möte från sex till halv åtta! Så jag var hemma strax efter åtta då! Så blev inte många knop gjorda då kan jag tala om!

Dock är det en ny dag idag! Eftersom Petter bytt skift på jobbet så blir det att ta en storhandling idag så vi kan laga mat, det börjar bli lite tomt på det nu alltså. Sen ska jag städa för det blev aldrig gjort i måndags.. För imorgon kommer min jobbarkompis över, hon håller på med Mary kay så hon ska hålla en liten spakväll för mig, Jenny och Cindy! Ska bli riktigt mysigt!
Och kort efter det så kommer min älskade Mikaela och ska vara hos oss över helgen!!! Jag längtar så mycket efter det. Så har en helt underbar helg att se fram emot faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0