HÖSTRUSK DELUXE

Alltså vilket väder det är idag!! När jag klev upp imorse och gick ut på altanen så trodde jag att hela huset skulle blåsa bort. Och inte nog med vinden som var så verkligen öste regnet ner också. Kändes inte sådär jättelockande att åka till jobbet då. Hade mer än gärna gosat ner mig under en filt med en kopp te, tända ljus och en bra serie! Menmen, på jobbet är jag!

Snart har halva dagen gått och jag har rast just nu. Fyra timmar kvar denna onsdag och sen får jag träffa världens finaste Cindy! Sen tänkte jag slänga upp ett litet wanties-kollage på grejer till det som ska bli våran matplats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0