SÅ LITE KAN GÖRA SÅ MYCKET

För mig som älskar inredning så är det ju alltid extremt kul att få göra förändringar, även om det kan vara väldigt små förändringar. Idag blev det en sån förändring, en sån där liten sak men som ändå i MINA ögon gjorde väldigt mycket. Ni kommer självklart att få se en bild på vad det är jag menar!
 
Annars så har den här dagen varit helt underbar, verkligen HELT underbar. Slutade jobbet klockan fyra, åkte till affären för lite handling och sen hem. Plockade undan alla smågrejer som låg framme i väntan på att Cindy skulle dyka upp. När hon kom så tog vi med oss lite fika och kaffe och satte oss ute på altanen, sånt där man får passa på att göra nu innan det blir alldeles för kallt. Timmarna gick väldigt fort och vi hann prata om en hel del, allt och inget verkligen. Såna dagar behövs verkligen. Bara sitta och njuta av fint sällskap. Jag älskar det. För visst är det väl så att man behöver den där tiden med goda vänner?
 
Här är då alltså den där lilla skillnaden jag pratade om. En matta, för mig gör det ett rum mer ombonat och hemtrevligt. Jag hade sån tur att en gammal jobbarkompis sålde denna för endast 150kr så jag slog till direkt. Speciellt med tanke på vad mattor i den storleken kan kosta nya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0