DU FÅR MIG ATT MÅ BRA IGEN!

Efter att ha haft en riktigt jobbig och tuff dag psykiskt så är det helt underbart att knalla bort till sjukhuset och träffa världens finaste lilla pojke! 


Idag blev han sövd för att operera in ett nytt drän i lungan. Lagom tills det att jag kom dit så började han vakna och det gjorde verkligen susen för mig och mitt mående. 

Att se honom öppna ögonen och sen skina som en sol och både le och skratta lite gjorde att min energi gick från noll till hundra på bara någon sekund. Helt perfekt alltså! Men jag tror att man behöver få ha såna där breakdowns ibland bara för att kunna känna glädje och lycka trots situationen vi befinner oss i! Nu ska han bara få pigga på sig lite mer så vi kan få ett eget rum och börja känna oss mer som en familj!



Passar även på att kasta in en bild på hur snabbt kroppen kan förändras efter en graviditet!

Första bilden är tagen typ fyra veckor innan Ludwig föddes och andra bilden är tagen idag, två veckor efter! Har fortfarande en hel del att jobba bort på min kropp, men att tänka att han låg därinne för två veckor sen känns bara så konstigt!

Förra veckan åkte liksom jag och Petter för att köpa nya jeans till mig då jag inte kom i mina gamla, denna vecka är mina gamla jeans lite för stora! Så när vi väl kommer hem och får landa lite mer, då jävlar ska jag ta tag i min kropp och hälsa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0