NI FÖRSTÅR NOG INTE..

Den här mannen, den här människan alltså.. Jag kan inte förstå vad jag gjort för att förtjäna att ha en så fin man, att ha träffat den där killen som inte bara säger "jag gör allt för dig", utan han som faktiskt gör det också!

Så mycket som han gjort för mig under denna tid vi spenderat i Göteborg, alla gånger han bara har suttit och hållit om mig, tröstat mig, hämtar saker jag vill ha, åkt iväg med mig till Ullared bara för att få tänka på annat, sovit i fåtöljer bara för att vara nära. 

Alla fina ord han säger till mig varenda dag, att han är så glad och håller humöret uppe varje gång jag faller isär! Han är helt perfekt min Petter, det finns ingen människa jag hellre skulle dela mitt liv med. Han är verkligen DEN där, den där som många letar en livstid efter.
Vi har gått igenom en hel del under våra få år tillsammans, men det gör att jag bara är helt säker på att vi faktiskt kommer klara allt i livet.

Min bästa vän, min kärlek, mitt allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0