ALLT ÄR INTE PEST OCH PINA

Godmorgon! Idag är det fredag, vi är lediga från alla måsten och har inte bestämt oss för vad vi ska hitta på än. Jag föreslog Ullared men Petter var väl inte skitsugen på det, kan inte förstå varför... Måste ju vara jättekul att gå där med sin höggravida fru!


Nejdå! Men vi ska väl försöka planera upp vår dag helt enkelt. 
Igår var vi på TUL, bebis växer inte som han gjort tidigare, men ligger inom sin kurva vilket ändå är bra. Det kändes skönt, nu hoppas vi bara på att lilleman behagar att dyka upp snart!
 
Igår hade han bestämt sig för att ligga på vänster sida av magen, vilket han inte gjort någon gång! Magen fick en sån sjukt rolig form (dock fick jag inte med det på bild..)! Men det är såna tillfällen man blir sådär glad och bara älskar att vara gravid!

Alltså newbie!! Dessa två skönheter ska få flytta in i lilla L's garderob till hösten! Är det förresten bara jag som längtar till hösten?! Vill slippa värme, vill få dom där 10-12 graderna, dom där stora stickade tröjorna och dom där underbara promenaderna i den bitande höstkylan! Åh vad jag längtar!!


Hoppas ni får en underbar start på denna helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0