ÅT HELVETE..

Igår var det verkligen en sån dag. Igår var en sån dag där allting släppte, jag grät, jag var arg, ledsen, förtvivlad.. rädd! Den där känslan av att inte veta, känslan av att känna att man inte kommer räcka till. Nej fy! Tror inte att jag hunnit med att få tänka på vad det är som händer, mer än på vad beskedet blev. Och jag trodde att allt var bra, att allt kändes lugnt! Men igår kom det som en bomb! Allting är inte lugnt, allting är faktiskt inte bra och jag är så fruktansvärt jävla rädd. Jag vet faktiskt inte alls hur jag ska klara allt detta, förutom att jag vet att vi tillsammans kommer att klara det..




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är okej att vara rädd, arg, orolig, ledsen och alla känslor som kommer där till! Att räcka till det kommer ni att göra och ni kommer att fixa detta, det finns det inga tvivel om. Tillsammans är ni starka! <3 <3

2017-03-29 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0