EN SÅN DÄR PERFEKT LÖRDAG!!

Finns nog inte ord som kan beskriva såna här dagar, såna dagar där man känner sig sådär glad hela dagen. 


Startade dagen med att städa och plocka lite. Vid tio hörde mamma av sig och frågade om vi skulle åka en sväng, sagt och gjort! Åkte och köpte lite nya blommor, kikade på loppis och lite sånt! Fick med mig lite fina nya blommor hem, en som jag blev sådär löjligt kär i! Jag visar bild på den imorgon när den är planterad! Lämnade av mamma hemma och åkte vidare hem för en lugn stund, den lugna stunden slutade med att jag somnade till i soffan.. Det är dock ingenting ovanligt nu för tiden. Vaknade av att Petter petade på mig. 
Klev upp för att förbereda maten innan syster, Calle och mamma skulle komma. Idag stod det grillat på schemat, SÅ GOTT!!

Ja nej, nu är jag i alla fall ensam. Alla har åkt hem och Petter har åkt till jobbet.. Lite trist är det allt, men jag lägger mig nog snart i sängen i alla fall så det gör ingenting heller!

En skål med bär får avsluta denna lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0