UPPSKATTAT!!

Oj, måste bara skriva att det var väldigt kul att se hur många som uppskattade mitt inlägg från Ullared! Sen får jag vara lite ful i kanten och anta att ungefär 99% av alla dessa är eller ska bli mammor. Vilket självklart är förståeligt eftersom det endast är bebisgrejer. Men över 400 stycken som var in och kikade, det känns otroligt kul faktiskt. Så får jag väl hålla tummarna och hoppas lite att någon av alla dessa kanske vill stanna kvar och läsa här också!
 
Det är måndag, halva maj har gått och jag hänger inte riktigt med i svängarna alltså. Klockan är snart halv nio och jag ska komma igång med denna dag hade jag väl tänkt. Hunden är kissad och klar, jag har fått i mig en drick-kvarg eftersom magen mullrade rätt ordentligt när jag slog upp ögonen.
 
Tänkte fortsätta morgonen med att rensa och sortera bebiskläderna, samt barnkläderna som vi fick av Petters syster. Känns som att kläder i 86-92 kanske inte behöver ligga framme just nu i alla fall. Så tänkte väl ta tag i detta om en liten stund, sen ska jag invänta Cindy som kommer över vid tio tiden för lite brunch. Gud så mysigt det ska bli.
 
Jobbet kallar 13.45 så har ju en del timmar att spendera här hemma, som sagt. Att vara halvtidssjukskriven har sina för och nackdelar ändå. Hoppas ni får en toppen start på denna vecka!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0