ÄNNU EN HELG HAR GÅTT

Helgen är slut! Eller ja, snart är helgen slut i alla fall. 
Den har gått sådär halvlångsamt av någon anledning, kanske för att vi inte gjort jättemycket denna helg. Alla säger att det är sånt som behövs ibland, men jag vet helt ärligt inte. Jag vill gärna ha lite fart och fläkt mest hela tiden! 

Men ja, vi har bara myst, fotat lite till Ludwigs första julkort, vi har haft främmande av Sandra och Joakim, städat.. ja, det är väl typ det vi har hunnit med! 
Bilderna till julkortet blev över förväntan bra, jag är supernöjd. Nu är det bara vänta på att julkorten kommer så vi kan skicka iväg dom!
(null)
Ett litet smakprov från fotograferingen!

Petter är på jobbet, Ludwig ligger och sover och det tänkte väl jag också göra snart! Vi har haft en sån där riktigt mysig kväll där Ludwig legat och inspekterat min hand i ungefär en halvtimme. Vet inte vad som kan vara så spännande, men är så mysigt och kul att se när han upptäcker saker även om det bara är en hand!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0