KOMMER ALDRIG VÄXA UPP

Vaknar till att världens smäll, där och då trodde jag att jag skulle dö.. Efter en stund insåg jag att det åskade. Det var längesen jag hörde såna åsksmällar!


Somnade gott om och vaknade av att Petter kom hem från jobbet. Då vaknade även Ludwig! Inte mig emot, han sover så bra nu för tiden så jag ska absolut inte klaga. 
Vi klev upp så lilleman kunde få lite mat! Sen somnade han så gott igen. Så nu sitter jag och lyssnar på Ludwigs andetag och kikar på Peter Pan, jag älskar verkligen disneyfilmer! Kommer aldrig växa upp från det. 

Älskar att starta min mornar på detta sätt! Hoppas ni fått en bra start på denna gråa tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0