TREDJE OKTOBER

Idag blir Ludwig två månader, förstår ni?! TVÅ månader.. var tar tiden vägen påriktigt? 


Denna tisdag har varit produktiv! Vi startade dagen med en promenad tillsammans med Lisa och Max. Vi knallade till Willys och sedan följde jag med hem till dom en sväng. Alltid trevligt med sällskap nu när Petter börjat jobba.

Jag kilade hemåt framåt halv två för att laga mat och väcka mannen. Vi käkade, Ludwig fick mat och sen åkte Petter iväg för att besikta bil nummer ett, imorgon kör vi bil nummer två! Lilleman somnade en stund direkt när Petter åkt så då har jag passat på att ta hand om disken, bäddat rent våran säng, dragit igång en maskin tvätt och plockat lite granna. 

Resten av dagen är planlös och det är skönt, vi ska förmodligen bara slappa i soffan och njuta nu när vädret är sådär tråkigt!

Grabbarna grus som förmodligen kommer hitta på en massa jävelskap om några år! 


Sen måste jag ju bara dela med mig av den fina pippitröjan jag fick av Lisa som Max växt ur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0