FRIYAY

 
Vi startar denna fredag med ett fint citat och två bilder på min perfekta lilla familj!
 
Som sagt, fredag idag. Veckorna bara springer förbi, man hinner inte med. Igår blev lilleman hela SJU veckor, var tog tiden vägen?!
Har startat denna morgon på absolut bästa sätt, Ludwig vaknade kvart i åtta och fick sina mediciner och lite mat. Han slockande om ganska fort igen efter det. Så han och pappa Petter ligger och sussar så gott och jag passar på att få lite egentid. Så jag har startat morgonen med lite samtal och en kopp kaffe. HELT PERFEKT!
 
Nu sitter jag mest bara och väntar på att grabbarna ska vakna så vi kan kicka igång denna helg tillsammans. Idag står lite rensning i köket på schemat, sen blir det en tripp till köping hem till storebror med familj. Alltid lika trevligt.
Resten av helgen är ett stort glapp, eller ja. På söndag blir det en utflykt till Laxå för att plocka upp mamma. Men annars har vi faktiskt inga planer alls, men något ska vi nog allt ta och hitta på! Vi måste ju faktiskt passa på nu innan Petter börjar jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0