MOODBOARD SOVRUM

Nu när Ludwigs rum är färdigt så är nästa projekt vårt sovrum! Idag har jag knåpat ihop en liten moodboard hur jag tänker mig att jag vill ha det.

(null)

Vill måla sovrummet i en riktigt mörkblå färg, sängen heter Roma och är från Mio, den har vi kikat på ett tag & jag gillar den verkligen. Just nu har vi platsbygda garderober som vi ska riva, sen blir det ungefär ett sånt system som på bilden, dock med lådor i mitten! 

Vi kommer ha en vägg som kommer vara rätt tom, där vill jag göra en myshörna med en sammetsfåtölj, ett läckert sidobord med en spegel ovanför! Under sängen vill jag ha en stor, fluffig matta att sätta ner fötterna på! 

Vill även byta ut våra sängbord, köpa nya lampor & dekorera vårt sovrum med härliga växter!! Nu kommer inte denna renovering påbörjas än på ett tag, men jag längtar så tills ekonomin & tiden finns! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0