DET GÖR BARA ONT..

Göteborgsresan är över, vi sitter nu i bilen påväg hem igen och det gör bara ont i hela mig. Ballongsprägningen lyckades inte överhuvudtaget och dom måste återigen ta upp Ludwig på en konferens. Dom vet inte alls vad dom ska göra för att lösa förträngningen i lungklaffen.. Han har tydligen kranskärl som ligger så nära så kirurgerna vet inte hur dom ska komma åt utan att skada dessa. Det gör så ont i mig att veta att vi återigen är så ovetandes, det gör så ont i mig att Ludwig måste genomgå allt detta, ja.. Det gör bara så jävla ont. 

Att vår lilla kille ändå har varit konstant glad, charmat varenda sköterska och läkare och bara varit helt sådär underbar som han alltid är har ändå gjort allt detta lite lättare. Men just nu känner jag bara att orken börjar ta slut, orken börjar sakta men säkert att försvinna lite mer, men samtidigt måste vi orka, lika mycket som Ludwig gör!

Bjuder självklart på lite bilder; 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Fy så jobbigt! Stackars liten. Hoppas att det ordnar sig. Kram

2018-04-09 @ 09:16:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0