EN HELT PERFEKT HELG

Godkväll mina vänner! Hoppas ni haft en bra helg, det har i alla fall jag! En helg som toppat det mesta på riktigt länge alltså..

I fredags lämnade vi Ludwig hemma hos mamma, han skulle nämligen sova där så att jag & Petter fick lite tid att "fira" mig. Tanken var att gå ut och äta och sen gå på bio, men vi bestämde oss sen för att bara vara hemma, mysa & titta på film! 
Jag jobbade till halv fem i fredags, sen hämtade Petter mig & när vi kom hem låg det rosblad från dörren till badrummet, därinne hade Petter gjort ett hjärta av rosblad på mattan, tänt ljus & lagt lite öl på kylning! Vi tog ett riktigt varmt bad tillsammans och bara satt och pratade om allt mellan himmel & jord. Efter badet lagade vi mat, satte oss i soffan och kikade på filmen "searching", den var faktiskt riktigt sevärd!

Igår städade vi det sista & sen fick vi främmande för att fira mig. Fick två superfina ljuslyktor, blommor & presentkort. Dom sista åkte hem vid halv sex och då var vi alla tre färdiga att somna. Vi kikade på mello och bara tog det lugnt innan vi tvärdäckade.

Idag har vi bara tagit det lugnt, sovit, ätit och lekt! En toppen söndag med andra ord!!

(null)
Ludwigs första allahjärtans dag kort!! 
(null)
Titta så fint!!

(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0