MOT DET BÄTTRE

Jag säger hejdå till magsjukan, om det nu var magsjuka? Jag vet faktiskt inte, något fel har det varit i alla fall. Men nu mår jag betydligt bättre. Magen mullrar lite fortfarande, men är piggare och har orkat med en del idag i alla fall!

Petter åkte en sväng till affären på förmiddagen för att handla lite och hämta ut kuddfodral som jag beställde tidigare i veckan. Blev så nöjd! 

(null)
(null)
(null)

Jag är ju egentligen inte så mycket för grönt, men jag fastnade för denna gröna färg! Tror att det kommer passa ännu bättre sen när vi skaffar en ljusare soffa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0