LIVET ÄR PÅ TOPP

Det mesta känns så underbart just nu. Hösten ger mig ett sånt där lyckorus & en helt annan ork än alla andra årstiden. 

Att inte äta massa skit hela tiden har gått bättre än förväntat. Jag har varit extremt sugen vissa dagar, men har kunnat hålla mig ifrån det i alla fall. Har även lyckats vara ute och gå så gott som varje dag. Något jag älskar & som gör så otroligt gott! 
Igår tog jag, Jenny och barnen en promenad nere vid ån. Ludwig blev överlycklig dels för att plockade kottar till ett kommande projekt & dels för att han fick kasta sten i vattnet igen. Förstår inte vad som kan vara så kul med det, men jag klagar inte.. Han är ju lättroad i alla fall!

(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0