12 AUGUSTI 2021

Nu har det varit tyst här, otroligt tyst, otroligt länge! Jag har liksom glömt av att jag ens har en blogg. 

Vi är redan inne i augusti, detta år har verkligen flugit förbi och hösten är på intågande, inte mig emot! 
Vad har då hänt under dessa sju månader? Jo, allt, inget, LIVET! Vi har firat tjejernas ett års dag, vi har firat Ludwigs fyra års dag och däremellan har vi liksom bara levt, eller försökt att leva. 
Utan att skriva en hel bok så har detta år bjudit på så mycket. Både underbara men också otroligt jobbiga stunder. Den värsta stunden, det var i januari när Ludwig genomgick sin andra, stora hjärtoperation. Den kommer jag skriva om i ett annat inlägg senare. 

Just nu är vi i Göteborg, för första gången sen sommaren 2018 är vi här endast för nöjes skull. Inga sjukhusbesök, inga undersökningar utan bara för att njuta! Så det är precis det vi ska göra denna helg, njuta av ledighet tillsammans med våra barn! På tisdag, då ska nämligen Liw & Lea skolas in på förskolan och Ludwig ska såklart också tillbaka då.. det är otroligt blandade känslor kring det. Det ska bli väldigt skönt att börja jobba igen, främst för  den ekonomiska biten, men även för att komma in i nya rutiner, träffa andra vuxna människor och framförallt för att jag behöver det! Det är också jobbigt, för nu kommer vi inte längre kunna strosa runt hemma, hitta på spontana saker osv.
Men detta kommer bli bra, jag bara vet det!

Nu är det dock dags att sova! Imorgon ska vi ut på äventyr!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0