13 AUGUSTI 2021

Vilken dag det varit! Trots att den startade lite tråkigt med en massa bråk med Ludwig. Just nu är han i en period där han blir så arg, han slutar lyssna & håller bara på med en massa tok. Något som tar så oerhört mycket energi, samtidigt som jag vet att det bara är perioder så blir det så fruktansvärt tufft när det väl sätter igång..

Menmen! Vi startade i alla fall förmiddagen med att åka ut till fjällbo? Tror jag det hette, ett jättemysigt ställde med stora grönytor, grillplats och en superrolig skog med ett berg att klättra på. Ludwig klättrade massor med Petter och bara njöt medan jag, Liw & Lea knallade runt i skogen och utforskade. Tillslut somnade dom i vagnen en stund och jag passade på att bara njuta av lugnet i naturen. Finns det något bättre?

Efter skogsturen åkte vi till triumf för att äta lite (;läs mycket) glass! Sedan blev det en tur till Allum för att köpa skor till tjejerna. Blev inte såna skor vi hade tänkt oss, men ett varsit par superfina Nike skor fick vi med oss.

Nu har alla tre barnen somnat & nu ska vi ladda om inför en dag med lekland och fira barnens farfar som fyller år!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0