18 AUGUSTI 2021

Vilken vecka det har varit hittills! Inskolningen för Liw & Lea går över förväntan bra. Liw hon har gått all-in sen dag ett och inte brytt sig om mig överhuvudtaget. Lea har varit lite mer avvaktande & har haft mer koll på var jag befinner mig. Dock släppte det mer idag när vi var ute, hon satte sig i sandlådan med en pedagog och andra barn och brydde sig inte alls om att jag inte var där. Så det känns verkligen helt underbart.

Annars så har veckan varit lite jobbig, jag är otroligt trött hela tiden. Ludwig är fortfarande inne i en otroligt intensiv & jobbig period som tar så oerhört mycket på krafterna. Jag hoppas så att det snart går över innan jag går under. 
Imorgon är det sista dagen på förskolan för denna vecka & vi ska ta oss en tripp till Västerås. På eftermiddagen ska jag på möte med gymnastikföreningen då jag ska bli ledare för barngympan! Och på lördag, då ska vi äntligen fira Lowe som fyllt två år!

(null)

(null)
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0