22 AUGUSTI 2021

Tillbaka till vardag och rutiner igen. Semester och ledighet är slut för 2021. Eller ja, jag är ledig en vecka till. Men Petter gick tillbaka till jobbet idag så nu betyder det ensamma söndagskvällar igen. Både skönt och otroligt trist. Man har verkligen fått in vanan att vara med varandra hela tiden. Kommer liksom bli så fel nu, men ändå rätt!

Nu ska jag avnjuta denna kväll i min ensamhet framför en film innan det är dags att krypa ner brevid min lilla kille!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0